Esteu aquí
Inventari dels Fons Musicals de Catalunya
documentació musical
-
Acrònim: IFMuC
Web: https://ifmuc.uab.cat/
Noms propis relacionats:
de la Torre, Jeroni
Lleys, Jaume Joan
Nogués, Joan
Olivelles, Felip
Quintana, Joan
Tria, Bernat
Organista i compositor.
L’any 1627 s’inicià com a organista a Tarragona i el 1636 aconseguí plaça a la catedral de Barcelona. L’any 1645 fou nomenat segon organista a la catedral de València, ajudant d’Andreu Pérez. El 1665 patí una lesió que el forçà a retirar-se, essent substituït per Joan B. Cabanilles, qui possiblement rebé els seus ensenyaments.
La catalogació de les obres d’aquest autor és complexa a causa de l’existència d’un personatge homònim, potser un parent, que exercí d’organista a Saragossa entre els segles XVII i XVIII. El criteri més acceptat és aquell que considera
l’autoria del primer per a les obres que sobreviuen a Tarragona, Barcelona i València, i l’autoria del segon per a aquelles que romanen o estan inventariades a Saragossa.
Són probablement seus vuit tons, a més d’un Salve Regina i uns Gozos a San Bruno per a quatre veus.
" ["format"]=> string(13) "filtered_html" ["safe_value"]=> string(956) "Organista i compositor.
L’any 1627 s’inicià com a organista a Tarragona i el 1636 aconseguí plaça a la catedral de Barcelona. L’any 1645 fou nomenat segon organista a la catedral de València, ajudant d’Andreu Pérez. El 1665 patí una lesió que el forçà a retirar-se, essent substituït per Joan B. Cabanilles, qui possiblement rebé els seus ensenyaments.
La catalogació de les obres d’aquest autor és complexa a causa de l’existència d’un personatge homònim, potser un parent, que exercí d’organista a Saragossa entre els segles XVII i XVIII. El criteri més acceptat és aquell que considera
l’autoria del primer per a les obres que sobreviuen a Tarragona, Barcelona i València, i l’autoria del segon per a aquelles que romanen o estan inventariades a Saragossa.
Són probablement seus vuit tons, a més d’un Salve Regina i uns Gozos a San Bruno per a quatre veus.
" } } } ["field_ciutats_relacionades"]=> array(1) { ["und"]=> array(3) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "230" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(2) "84" } [2]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "315" } } } ["field_associat_al_fons_del_museu"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_domini_public"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_patrimoni_musical_catal_"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_obres"]=> array(0) { } ["field_institucions_i_formacions_"]=> array(0) { } ["field_noms_propis_relacionats"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "232" } } } ["field_teatres_i_auditoris_relaci"]=> array(0) { } ["field_centres_de_documentaci_"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(4) "6116" } } } ["field_urls_d_interes"]=> array(0) { } ["field_bibliografia"]=> array(0) { } ["field__udios_sense_fitxa"]=> array(0) { } ["field_np_noms_alternatius"]=> array(0) { } ["field_np_cognom_1"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(11) "de la Torre" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(11) "de la Torre" } } } ["field_np_cognom_2"]=> array(0) { } ["field_np_alies"]=> array(0) { } ["field_np_cr_dit_fotografia"]=> array(0) { } ["rdf_mapping"]=> array(9) { ["rdftype"]=> array(2) { [0]=> string(9) "sioc:Item" [1]=> string(13) "foaf:Document" } ["title"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(8) "dc:title" } } ["created"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(2) { [0]=> string(7) "dc:date" [1]=> string(10) "dc:created" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } ["changed"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(11) "dc:modified" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } ["body"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(15) "content:encoded" } } ["uid"]=> array(2) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(16) "sioc:has_creator" } ["type"]=> string(3) "rel" } ["name"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(9) "foaf:name" } } ["comment_count"]=> array(2) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(16) "sioc:num_replies" } ["datatype"]=> string(11) "xsd:integer" } ["last_activity"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(23) "sioc:last_activity_date" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } } ["path"]=> array(1) { ["pathauto"]=> string(1) "1" } ["cid"]=> string(1) "0" ["last_comment_timestamp"]=> string(10) "1613737967" ["last_comment_name"]=> NULL ["last_comment_uid"]=> string(1) "5" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["name"]=> string(4) "crg1" ["picture"]=> string(1) "0" ["data"]=> string(189) "a:6:{s:16:"ckeditor_default";s:1:"t";s:20:"ckeditor_show_toggle";s:1:"t";s:14:"ckeditor_width";s:4:"100%";s:13:"ckeditor_lang";s:2:"en";s:18:"ckeditor_auto_lang";s:1:"t";s:7:"contact";i:0;}" } } } ["field_field_np_cognom_1"]=> array(1) { [0]=> array(2) { ["rendered"]=> array(2) { ["#markup"]=> string(11) "de la Torre" ["#access"]=> bool(true) } ["raw"]=> array(3) { ["value"]=> string(11) "de la Torre" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(11) "de la Torre" } } } ["field_field_np_cognom_2"]=> array(0) { } } [1]=> object(stdClass)#212 (9) { ["node_title"]=> string(10) "Jaume Joan" ["nid"]=> string(4) "6404" ["node_language"]=> string(2) "ca" ["field_data_field_np_cognom_1_field_np_cognom_1_value"]=> string(5) "Lleys" ["field_data_field_np_cognom_1_node_entity_type"]=> string(4) "node" ["field_data_field_np_cognom_2_node_entity_type"]=> string(4) "node" ["_field_data"]=> array(1) { ["nid"]=> array(2) { ["entity_type"]=> string(4) "node" ["entity"]=> object(stdClass)#210 (53) { ["vid"]=> string(4) "6571" ["uid"]=> string(1) "5" ["title"]=> string(10) "Jaume Joan" ["log"]=> string(0) "" ["status"]=> string(1) "1" ["comment"]=> string(1) "2" ["promote"]=> string(1) "1" ["sticky"]=> string(1) "0" ["nid"]=> string(4) "6404" ["type"]=> string(9) "nom_propi" ["language"]=> string(2) "ca" ["created"]=> string(10) "1617096132" ["changed"]=> string(10) "1617096132" ["tnid"]=> string(4) "6404" ["translate"]=> string(1) "0" ["revision_timestamp"]=> string(10) "1617096132" ["revision_uid"]=> string(1) "5" ["body"]=> array(0) { } ["field_g_nere"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "1" } } } ["field_fotografia"]=> array(0) { } ["field_lloc_naixement"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "189" } } } ["field_data_naixement"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(4) { ["value"]=> string(19) "1802-01-01 00:00:00" ["timezone"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["timezone_db"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["date_type"]=> string(8) "datetime" } } } ["field_data_mort"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(4) { ["value"]=> string(19) "1853-01-20 00:00:00" ["timezone"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["timezone_db"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["date_type"]=> string(8) "datetime" } } } ["field_lloc_mort"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "233" } } } ["field_tipus_de_persona"]=> array(1) { ["und"]=> array(2) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "3" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "4" } } } ["field_biografia"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(1198) "Mestre de capella, compositor i teòric
Al registre dels músics de la catedral de Girona signà com “alumne de música de Barcelona”, havent estudiat amb Francesc Andreví. L’any 1820 fou nomenat mestre de capella de la seu gironina, una plaça que abandonà el gener de 1822 pels problemes econòmics de la diòcesi. Va reincorporar-se el setembre de 1923 i la primavera de 1824 va obtenir la plaça del magisteri de Castelló d’Empúries, el destí definitiu. Compositor de renom, la seva música es disseminà per diferents parròquies. Aquesta roducció va ser fonamentalment religiosa, però també inclogué algunes peces profanes. Obres remarcables són l’Stabat Mater per a cor i orquestra, estrenat per la Societat de Concerts de Barcelona l’any 1845, el motet Iesu, Rex mitis a 3 veus de 1849 i el Tema con Variaciones para el Violoncello. A Castelló escriví uns tractats d’harmonia, composició, contrapunt i fuga elogiats per Felip Pedrell. Va escriure el Tratado Teórico y Práctico de Armonía y Composición Musical (1850). Alguns dels seus deixebles foren Isidre Lleys i Albert Cotó entre d'altres.
" ["format"]=> string(13) "filtered_html" ["safe_value"]=> string(1186) "Mestre de capella, compositor i teòric
Al registre dels músics de la catedral de Girona signà com “alumne de música de Barcelona”, havent estudiat amb Francesc Andreví. L’any 1820 fou nomenat mestre de capella de la seu gironina, una plaça que abandonà el gener de 1822 pels problemes econòmics de la diòcesi. Va reincorporar-se el setembre de 1923 i la primavera de 1824 va obtenir la plaça del magisteri de Castelló d’Empúries, el destí definitiu. Compositor de renom, la seva música es disseminà per diferents parròquies. Aquesta roducció va ser fonamentalment religiosa, però també inclogué algunes peces profanes. Obres remarcables són l’Stabat Mater per a cor i orquestra, estrenat per la Societat de Concerts de Barcelona l’any 1845, el motet Iesu, Rex mitis a 3 veus de 1849 i el Tema con Variaciones para el Violoncello. A Castelló escriví uns tractats d’harmonia, composició, contrapunt i fuga elogiats per Felip Pedrell. Va escriure el Tratado Teórico y Práctico de Armonía y Composición Musical (1850). Alguns dels seus deixebles foren Isidre Lleys i Albert Cotó entre d'altres.
" } } } ["field_ciutats_relacionades"]=> array(1) { ["und"]=> array(3) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(2) "84" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "171" } [2]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "233" } } } ["field_associat_al_fons_del_museu"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_domini_public"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_patrimoni_musical_catal_"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_obres"]=> array(0) { } ["field_institucions_i_formacions_"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(4) "1314" } } } ["field_noms_propis_relacionats"]=> array(1) { ["und"]=> array(4) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "363" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "235" } [2]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "279" } [3]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "299" } } } ["field_teatres_i_auditoris_relaci"]=> array(0) { } ["field_centres_de_documentaci_"]=> array(1) { ["und"]=> array(3) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "564" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(4) "6116" } [2]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "554" } } } ["field_urls_d_interes"]=> array(0) { } ["field_bibliografia"]=> array(0) { } ["field__udios_sense_fitxa"]=> array(0) { } ["field_np_noms_alternatius"]=> array(0) { } ["field_np_cognom_1"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(5) "Lleys" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(5) "Lleys" } } } ["field_np_cognom_2"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(8) "Agramont" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(8) "Agramont" } } } ["field_np_alies"]=> array(0) { } ["field_np_cr_dit_fotografia"]=> array(0) { } ["rdf_mapping"]=> array(9) { ["rdftype"]=> array(2) { [0]=> string(9) "sioc:Item" [1]=> string(13) "foaf:Document" } ["title"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(8) "dc:title" } } ["created"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(2) { [0]=> string(7) "dc:date" [1]=> string(10) "dc:created" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } ["changed"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(11) "dc:modified" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } ["body"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(15) "content:encoded" } } ["uid"]=> array(2) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(16) "sioc:has_creator" } ["type"]=> string(3) "rel" } ["name"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(9) "foaf:name" } } ["comment_count"]=> array(2) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(16) "sioc:num_replies" } ["datatype"]=> string(11) "xsd:integer" } ["last_activity"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(23) "sioc:last_activity_date" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } } ["path"]=> array(1) { ["pathauto"]=> string(1) "1" } ["cid"]=> string(1) "0" ["last_comment_timestamp"]=> string(10) "1617096132" ["last_comment_name"]=> NULL ["last_comment_uid"]=> string(1) "5" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["name"]=> string(4) "crg1" ["picture"]=> string(1) "0" ["data"]=> string(189) "a:6:{s:16:"ckeditor_default";s:1:"t";s:20:"ckeditor_show_toggle";s:1:"t";s:14:"ckeditor_width";s:4:"100%";s:13:"ckeditor_lang";s:2:"en";s:18:"ckeditor_auto_lang";s:1:"t";s:7:"contact";i:0;}" } } } ["field_field_np_cognom_1"]=> array(1) { [0]=> array(2) { ["rendered"]=> array(2) { ["#markup"]=> string(5) "Lleys" ["#access"]=> bool(true) } ["raw"]=> array(3) { ["value"]=> string(5) "Lleys" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(5) "Lleys" } } } ["field_field_np_cognom_2"]=> array(1) { [0]=> array(2) { ["rendered"]=> array(2) { ["#markup"]=> string(8) "Agramont" ["#access"]=> bool(true) } ["raw"]=> array(3) { ["value"]=> string(8) "Agramont" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(8) "Agramont" } } } } [2]=> object(stdClass)#213 (9) { ["node_title"]=> string(4) "Joan" ["nid"]=> string(4) "6216" ["node_language"]=> string(2) "ca" ["field_data_field_np_cognom_1_field_np_cognom_1_value"]=> string(7) "Nogués" ["field_data_field_np_cognom_1_node_entity_type"]=> string(4) "node" ["field_data_field_np_cognom_2_node_entity_type"]=> string(4) "node" ["_field_data"]=> array(1) { ["nid"]=> array(2) { ["entity_type"]=> string(4) "node" ["entity"]=> object(stdClass)#202 (53) { ["vid"]=> string(4) "6383" ["uid"]=> string(1) "5" ["title"]=> string(4) "Joan" ["log"]=> string(0) "" ["status"]=> string(1) "1" ["comment"]=> string(1) "2" ["promote"]=> string(1) "1" ["sticky"]=> string(1) "0" ["nid"]=> string(4) "6216" ["type"]=> string(9) "nom_propi" ["language"]=> string(2) "ca" ["created"]=> string(10) "1614081164" ["changed"]=> string(10) "1614081164" ["tnid"]=> string(4) "6216" ["translate"]=> string(1) "0" ["revision_timestamp"]=> string(10) "1614081164" ["revision_uid"]=> string(1) "5" ["body"]=> array(0) { } ["field_g_nere"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "1" } } } ["field_fotografia"]=> array(0) { } ["field_lloc_naixement"]=> array(0) { } ["field_data_naixement"]=> array(0) { } ["field_data_mort"]=> array(0) { } ["field_lloc_mort"]=> array(0) { } ["field_tipus_de_persona"]=> array(1) { ["und"]=> array(2) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "3" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "6" } } } ["field_biografia"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(810) "Mestre de capella i compositor.
L’any 1761 entrà com a mestre de capella interí a l’església barcelonina dels Sants Just i Pastor, a causa del decés del titular de la plaça Tomàs Milans i Campús. L’any 1763 oposità oficialment al magisteri de la parròquia, competint amb Picanyol, Caselles, Forto i Ordeig. Nogués va ser escollit com a nou mestre de capella, tot i que els llibres de determinacions no recullen aquesta nominació fins al 1767.
La tria del mestre no va estar exempta de polèmica, ja que el seu exercici de composició provocà una controvèrsia amb el tribunal. L’òrgan decisor assenyalà unes suposades imperícies i errors comesos pel compositor, acusacions que van ser rebatudes pel mestre de capella anys més tard en una carta apologètica.
" ["format"]=> string(13) "filtered_html" ["safe_value"]=> string(803) "Mestre de capella i compositor.
L’any 1761 entrà com a mestre de capella interí a l’església barcelonina dels Sants Just i Pastor, a causa del decés del titular de la plaça Tomàs Milans i Campús. L’any 1763 oposità oficialment al magisteri de la parròquia, competint amb Picanyol, Caselles, Forto i Ordeig. Nogués va ser escollit com a nou mestre de capella, tot i que els llibres de determinacions no recullen aquesta nominació fins al 1767.
La tria del mestre no va estar exempta de polèmica, ja que el seu exercici de composició provocà una controvèrsia amb el tribunal. L’òrgan decisor assenyalà unes suposades imperícies i errors comesos pel compositor, acusacions que van ser rebatudes pel mestre de capella anys més tard en una carta apologètica.
" } } } ["field_ciutats_relacionades"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(2) "84" } } } ["field_associat_al_fons_del_museu"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_domini_public"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_patrimoni_musical_catal_"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_obres"]=> array(0) { } ["field_institucions_i_formacions_"]=> array(0) { } ["field_noms_propis_relacionats"]=> array(1) { ["und"]=> array(2) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "542" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "360" } } } ["field_teatres_i_auditoris_relaci"]=> array(0) { } ["field_centres_de_documentaci_"]=> array(1) { ["und"]=> array(2) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(4) "6116" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "564" } } } ["field_urls_d_interes"]=> array(0) { } ["field_bibliografia"]=> array(0) { } ["field__udios_sense_fitxa"]=> array(0) { } ["field_np_noms_alternatius"]=> array(0) { } ["field_np_cognom_1"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(7) "Nogués" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(7) "Nogués" } } } ["field_np_cognom_2"]=> array(0) { } ["field_np_alies"]=> array(0) { } ["field_np_cr_dit_fotografia"]=> array(0) { } ["rdf_mapping"]=> array(9) { ["rdftype"]=> array(2) { [0]=> string(9) "sioc:Item" [1]=> string(13) "foaf:Document" } ["title"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(8) "dc:title" } } ["created"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(2) { [0]=> string(7) "dc:date" [1]=> string(10) "dc:created" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } ["changed"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(11) "dc:modified" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } ["body"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(15) "content:encoded" } } ["uid"]=> array(2) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(16) "sioc:has_creator" } ["type"]=> string(3) "rel" } ["name"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(9) "foaf:name" } } ["comment_count"]=> array(2) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(16) "sioc:num_replies" } ["datatype"]=> string(11) "xsd:integer" } ["last_activity"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(23) "sioc:last_activity_date" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } } ["path"]=> array(1) { ["pathauto"]=> string(1) "1" } ["cid"]=> string(1) "0" ["last_comment_timestamp"]=> string(10) "1614081164" ["last_comment_name"]=> NULL ["last_comment_uid"]=> string(1) "5" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["name"]=> string(4) "crg1" ["picture"]=> string(1) "0" ["data"]=> string(189) "a:6:{s:16:"ckeditor_default";s:1:"t";s:20:"ckeditor_show_toggle";s:1:"t";s:14:"ckeditor_width";s:4:"100%";s:13:"ckeditor_lang";s:2:"en";s:18:"ckeditor_auto_lang";s:1:"t";s:7:"contact";i:0;}" } } } ["field_field_np_cognom_1"]=> array(1) { [0]=> array(2) { ["rendered"]=> array(2) { ["#markup"]=> string(7) "Nogués" ["#access"]=> bool(true) } ["raw"]=> array(3) { ["value"]=> string(7) "Nogués" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(7) "Nogués" } } } ["field_field_np_cognom_2"]=> array(0) { } } [3]=> object(stdClass)#214 (9) { ["node_title"]=> string(5) "Felip" ["nid"]=> string(4) "6373" ["node_language"]=> string(2) "ca" ["field_data_field_np_cognom_1_field_np_cognom_1_value"]=> string(9) "Olivelles" ["field_data_field_np_cognom_1_node_entity_type"]=> string(4) "node" ["field_data_field_np_cognom_2_node_entity_type"]=> string(4) "node" ["_field_data"]=> array(1) { ["nid"]=> array(2) { ["entity_type"]=> string(4) "node" ["entity"]=> object(stdClass)#203 (53) { ["vid"]=> string(4) "6540" ["uid"]=> string(1) "5" ["title"]=> string(5) "Felip" ["log"]=> string(0) "" ["status"]=> string(1) "1" ["comment"]=> string(1) "2" ["promote"]=> string(1) "1" ["sticky"]=> string(1) "0" ["nid"]=> string(4) "6373" ["type"]=> string(9) "nom_propi" ["language"]=> string(2) "ca" ["created"]=> string(10) "1617016237" ["changed"]=> string(10) "1617016237" ["tnid"]=> string(4) "6373" ["translate"]=> string(1) "0" ["revision_timestamp"]=> string(10) "1617016237" ["revision_uid"]=> string(1) "5" ["body"]=> array(0) { } ["field_g_nere"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "1" } } } ["field_fotografia"]=> array(0) { } ["field_lloc_naixement"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(2) "84" } } } ["field_data_naixement"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(4) { ["value"]=> string(19) "1657-01-01 00:00:00" ["timezone"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["timezone_db"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["date_type"]=> string(8) "datetime" } } } ["field_data_mort"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(4) { ["value"]=> string(19) "1702-08-12 00:00:00" ["timezone"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["timezone_db"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["date_type"]=> string(8) "datetime" } } } ["field_lloc_mort"]=> array(0) { } ["field_tipus_de_persona"]=> array(1) { ["und"]=> array(2) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "3" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "6" } } } ["field_biografia"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(1106) "Mestre de capella i compositor.
Músic en actiu durant la segona meitat del s. XVII, s’inicià en els estudis musicals probablement de la mà del seu pare, també músic. Fou escolà de la catedral de Barcelona i deixeble de Lluís Vicenç Gargallo. El 1677 accedí a la plaça de mestre de capella de la catedral de Tarragona i el 1679 exercí el mateix càrrec al Palau de la Comtessa de Barcelona, on va romandre fins al 1700. Els germans Carles i Tomàs Milans foren deixebles en aquesta darrera etapa i Gabriel Argany hi consta com a ajudant del mestre a partir de 1699. Fou requerit per la catedral de Girona l’any 1690, però va declinar l’oferiment per problemes de salut.
La producció musical d’Olivelles es conserva als arxius de la Biblioteca de Catalunya, de Canet de Mar i de la catedral de Girona. Del conjunt de música litúrgica és destacable un Magnificat a 5 veus, un Stabat Mater a 8 veus de 1701 i una Missa a 9 veus i ministrils. Així mateix, s’ha conservat una vintena de tons i villancets escrits en romanç.
" ["format"]=> string(13) "filtered_html" ["safe_value"]=> string(1095) "Mestre de capella i compositor.
Músic en actiu durant la segona meitat del s. XVII, s’inicià en els estudis musicals probablement de la mà del seu pare, també músic. Fou escolà de la catedral de Barcelona i deixeble de Lluís Vicenç Gargallo. El 1677 accedí a la plaça de mestre de capella de la catedral de Tarragona i el 1679 exercí el mateix càrrec al Palau de la Comtessa de Barcelona, on va romandre fins al 1700. Els germans Carles i Tomàs Milans foren deixebles en aquesta darrera etapa i Gabriel Argany hi consta com a ajudant del mestre a partir de 1699. Fou requerit per la catedral de Girona l’any 1690, però va declinar l’oferiment per problemes de salut.
La producció musical d’Olivelles es conserva als arxius de la Biblioteca de Catalunya, de Canet de Mar i de la catedral de Girona. Del conjunt de música litúrgica és destacable un Magnificat a 5 veus, un Stabat Mater a 8 veus de 1701 i una Missa a 9 veus i ministrils. Així mateix, s’ha conservat una vintena de tons i villancets escrits en romanç.
" } } } ["field_ciutats_relacionades"]=> array(1) { ["und"]=> array(2) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(2) "84" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "315" } } } ["field_associat_al_fons_del_museu"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_domini_public"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_patrimoni_musical_catal_"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_obres"]=> array(0) { } ["field_institucions_i_formacions_"]=> array(0) { } ["field_noms_propis_relacionats"]=> array(1) { ["und"]=> array(3) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "532" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "868" } [2]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "776" } } } ["field_teatres_i_auditoris_relaci"]=> array(0) { } ["field_centres_de_documentaci_"]=> array(1) { ["und"]=> array(2) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "564" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(4) "6116" } } } ["field_urls_d_interes"]=> array(0) { } ["field_bibliografia"]=> array(0) { } ["field__udios_sense_fitxa"]=> array(0) { } ["field_np_noms_alternatius"]=> array(0) { } ["field_np_cognom_1"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(9) "Olivelles" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(9) "Olivelles" } } } ["field_np_cognom_2"]=> array(0) { } ["field_np_alies"]=> array(0) { } ["field_np_cr_dit_fotografia"]=> array(0) { } ["rdf_mapping"]=> array(9) { ["rdftype"]=> array(2) { [0]=> string(9) "sioc:Item" [1]=> string(13) "foaf:Document" } ["title"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(8) "dc:title" } } ["created"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(2) { [0]=> string(7) "dc:date" [1]=> string(10) "dc:created" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } ["changed"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(11) "dc:modified" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } ["body"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(15) "content:encoded" } } ["uid"]=> array(2) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(16) "sioc:has_creator" } ["type"]=> string(3) "rel" } ["name"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(9) "foaf:name" } } ["comment_count"]=> array(2) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(16) "sioc:num_replies" } ["datatype"]=> string(11) "xsd:integer" } ["last_activity"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(23) "sioc:last_activity_date" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } } ["path"]=> array(1) { ["pathauto"]=> string(1) "1" } ["cid"]=> string(1) "0" ["last_comment_timestamp"]=> string(10) "1617016237" ["last_comment_name"]=> NULL ["last_comment_uid"]=> string(1) "5" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["name"]=> string(4) "crg1" ["picture"]=> string(1) "0" ["data"]=> string(189) "a:6:{s:16:"ckeditor_default";s:1:"t";s:20:"ckeditor_show_toggle";s:1:"t";s:14:"ckeditor_width";s:4:"100%";s:13:"ckeditor_lang";s:2:"en";s:18:"ckeditor_auto_lang";s:1:"t";s:7:"contact";i:0;}" } } } ["field_field_np_cognom_1"]=> array(1) { [0]=> array(2) { ["rendered"]=> array(2) { ["#markup"]=> string(9) "Olivelles" ["#access"]=> bool(true) } ["raw"]=> array(3) { ["value"]=> string(9) "Olivelles" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(9) "Olivelles" } } } ["field_field_np_cognom_2"]=> array(0) { } } [4]=> object(stdClass)#215 (9) { ["node_title"]=> string(4) "Joan" ["nid"]=> string(4) "6380" ["node_language"]=> string(2) "ca" ["field_data_field_np_cognom_1_field_np_cognom_1_value"]=> string(8) "Quintana" ["field_data_field_np_cognom_1_node_entity_type"]=> string(4) "node" ["field_data_field_np_cognom_2_node_entity_type"]=> string(4) "node" ["_field_data"]=> array(1) { ["nid"]=> array(2) { ["entity_type"]=> string(4) "node" ["entity"]=> object(stdClass)#204 (53) { ["vid"]=> string(4) "6547" ["uid"]=> string(1) "5" ["title"]=> string(4) "Joan" ["log"]=> string(0) "" ["status"]=> string(1) "1" ["comment"]=> string(1) "2" ["promote"]=> string(1) "1" ["sticky"]=> string(1) "0" ["nid"]=> string(4) "6380" ["type"]=> string(9) "nom_propi" ["language"]=> string(2) "ca" ["created"]=> string(10) "1617018713" ["changed"]=> string(10) "1617018835" ["tnid"]=> string(4) "6380" ["translate"]=> string(1) "0" ["revision_timestamp"]=> string(10) "1617018835" ["revision_uid"]=> string(1) "5" ["body"]=> array(0) { } ["field_g_nere"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "1" } } } ["field_fotografia"]=> array(0) { } ["field_lloc_naixement"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "375" } } } ["field_data_naixement"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(4) { ["value"]=> string(19) "1775-09-01 00:00:00" ["timezone"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["timezone_db"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["date_type"]=> string(8) "datetime" } } } ["field_data_mort"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(4) { ["value"]=> string(19) "1860-12-14 00:00:00" ["timezone"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["timezone_db"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["date_type"]=> string(8) "datetime" } } } ["field_lloc_mort"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(2) "84" } } } ["field_tipus_de_persona"]=> array(1) { ["und"]=> array(2) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "3" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "4" } } } ["field_biografia"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(1168) "Organista i compositor
Amb set anys inicià els estudis musicals amb Joan Petzí, mestre de capella de Santa Maria de Manresa. El 1783 fou admès al cor de la capella de La Seu manresana i el 1787 es traslladà a Girona, on prosseguí els estudis amb Josep Pons. El 1791 va establir-se a València amb el càrrec de segon mestre de capella de la catedral. Posteriorment ingressà a l’ordre dels carmelites de Barcelona i ocupà el càrrec d’organista al convent fins 1835, any en què es produí l’exclaustració i passà a exercir la mateixa tasca a Santa Maria del Pi. En aquesta església consolidà la fama d’organista tocant l’orgue Kyburz-Otter, contractat per l’obra parroquial el 1803 i validat molt positivament pel mateix Quintana en finalitzar els constructors la instal·lació de l’instrument. Va escriure música litúrgica per a veu i orgue i per a orgue sol, tot i que també s’ha conservat la cançó profana en forma de brindis Llenemos los vasos con satisfacción a tres veus, conservada a l’Arxiu Comarcal de la Garrotxa. Francesc Andreví, Bernat Calvó Puig i Primitiu Pardàs van ser deixebles seus.
" ["format"]=> string(13) "filtered_html" ["safe_value"]=> string(1164) "Organista i compositor
Amb set anys inicià els estudis musicals amb Joan Petzí, mestre de capella de Santa Maria de Manresa. El 1783 fou admès al cor de la capella de La Seu manresana i el 1787 es traslladà a Girona, on prosseguí els estudis amb Josep Pons. El 1791 va establir-se a València amb el càrrec de segon mestre de capella de la catedral. Posteriorment ingressà a l’ordre dels carmelites de Barcelona i ocupà el càrrec d’organista al convent fins 1835, any en què es produí l’exclaustració i passà a exercir la mateixa tasca a Santa Maria del Pi. En aquesta església consolidà la fama d’organista tocant l’orgue Kyburz-Otter, contractat per l’obra parroquial el 1803 i validat molt positivament pel mateix Quintana en finalitzar els constructors la instal·lació de l’instrument. Va escriure música litúrgica per a veu i orgue i per a orgue sol, tot i que també s’ha conservat la cançó profana en forma de brindis Llenemos los vasos con satisfacción a tres veus, conservada a l’Arxiu Comarcal de la Garrotxa. Francesc Andreví, Bernat Calvó Puig i Primitiu Pardàs van ser deixebles seus.
" } } } ["field_ciutats_relacionades"]=> array(1) { ["und"]=> array(4) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "375" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(2) "84" } [2]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "171" } [3]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "230" } } } ["field_associat_al_fons_del_museu"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_domini_public"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_patrimoni_musical_catal_"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_obres"]=> array(0) { } ["field_institucions_i_formacions_"]=> array(0) { } ["field_noms_propis_relacionats"]=> array(1) { ["und"]=> array(2) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "363" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "792" } } } ["field_teatres_i_auditoris_relaci"]=> array(0) { } ["field_centres_de_documentaci_"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(4) "6116" } } } ["field_urls_d_interes"]=> array(0) { } ["field_bibliografia"]=> array(0) { } ["field__udios_sense_fitxa"]=> array(0) { } ["field_np_noms_alternatius"]=> array(0) { } ["field_np_cognom_1"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(8) "Quintana" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(8) "Quintana" } } } ["field_np_cognom_2"]=> array(0) { } ["field_np_alies"]=> array(0) { } ["field_np_cr_dit_fotografia"]=> array(0) { } ["rdf_mapping"]=> array(9) { ["rdftype"]=> array(2) { [0]=> string(9) "sioc:Item" [1]=> string(13) "foaf:Document" } ["title"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(8) "dc:title" } } ["created"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(2) { [0]=> string(7) "dc:date" [1]=> string(10) "dc:created" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } ["changed"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(11) "dc:modified" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } ["body"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(15) "content:encoded" } } ["uid"]=> array(2) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(16) "sioc:has_creator" } ["type"]=> string(3) "rel" } ["name"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(9) "foaf:name" } } ["comment_count"]=> array(2) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(16) "sioc:num_replies" } ["datatype"]=> string(11) "xsd:integer" } ["last_activity"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(23) "sioc:last_activity_date" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } } ["path"]=> array(1) { ["pathauto"]=> string(1) "1" } ["cid"]=> string(1) "0" ["last_comment_timestamp"]=> string(10) "1617018713" ["last_comment_name"]=> NULL ["last_comment_uid"]=> string(1) "5" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["name"]=> string(4) "crg1" ["picture"]=> string(1) "0" ["data"]=> string(189) "a:6:{s:16:"ckeditor_default";s:1:"t";s:20:"ckeditor_show_toggle";s:1:"t";s:14:"ckeditor_width";s:4:"100%";s:13:"ckeditor_lang";s:2:"en";s:18:"ckeditor_auto_lang";s:1:"t";s:7:"contact";i:0;}" } } } ["field_field_np_cognom_1"]=> array(1) { [0]=> array(2) { ["rendered"]=> array(2) { ["#markup"]=> string(8) "Quintana" ["#access"]=> bool(true) } ["raw"]=> array(3) { ["value"]=> string(8) "Quintana" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(8) "Quintana" } } } ["field_field_np_cognom_2"]=> array(0) { } } [5]=> object(stdClass)#216 (9) { ["node_title"]=> string(6) "Bernat" ["nid"]=> string(4) "6417" ["node_language"]=> string(2) "ca" ["field_data_field_np_cognom_1_field_np_cognom_1_value"]=> string(4) "Tria" ["field_data_field_np_cognom_1_node_entity_type"]=> string(4) "node" ["field_data_field_np_cognom_2_node_entity_type"]=> string(4) "node" ["_field_data"]=> array(1) { ["nid"]=> array(2) { ["entity_type"]=> string(4) "node" ["entity"]=> object(stdClass)#217 (53) { ["vid"]=> string(4) "6584" ["uid"]=> string(1) "5" ["title"]=> string(6) "Bernat" ["log"]=> string(0) "" ["status"]=> string(1) "1" ["comment"]=> string(1) "2" ["promote"]=> string(1) "1" ["sticky"]=> string(1) "0" ["nid"]=> string(4) "6417" ["type"]=> string(9) "nom_propi" ["language"]=> string(2) "ca" ["created"]=> string(10) "1617099167" ["changed"]=> string(10) "1617099167" ["tnid"]=> string(4) "6417" ["translate"]=> string(1) "0" ["revision_timestamp"]=> string(10) "1617099167" ["revision_uid"]=> string(1) "5" ["body"]=> array(0) { } ["field_g_nere"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "1" } } } ["field_fotografia"]=> array(0) { } ["field_lloc_naixement"]=> array(0) { } ["field_data_naixement"]=> array(0) { } ["field_data_mort"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(4) { ["value"]=> string(19) "1754-01-01 00:00:00" ["timezone"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["timezone_db"]=> string(13) "Europe/Berlin" ["date_type"]=> string(8) "datetime" } } } ["field_lloc_mort"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(2) "84" } } } ["field_tipus_de_persona"]=> array(1) { ["und"]=> array(2) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "3" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(1) "6" } } } ["field_biografia"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(875) "Mestre de capella.
De 1724 a 1726 s’ocupà del mestratge a l’església dels Sants Just i Pastor. Finalitzat aquest període, succeí Josep Picanyol en la plaça de mestre de capella del Palau de la Comtessa de Barcelona, un càrrec que exercí gairebé trenta anys, fins al final de la seva vida. Durant aquesta llarga etapa reorganitzà la capella musical, afegint-hi les places de violí, oboè i fagot. Va ser mestre d’Emmanuel Gònima. La seva producció inclou nombroses misses, motets i cantates i també és abundosa en villancets i tons. Hi destaquen una missa per a dos cors i diversos oratoris, com ara La Nave Victoria del 1746, dedicat a la memòria del general Lluís de Requesens i la seva participació a la batalla de Lepant, o La fábrica del arca de Noé en San Cayetano, a més de diferents cantates i villancets.
" ["format"]=> string(13) "filtered_html" ["safe_value"]=> string(871) "Mestre de capella.
De 1724 a 1726 s’ocupà del mestratge a l’església dels Sants Just i Pastor. Finalitzat aquest període, succeí Josep Picanyol en la plaça de mestre de capella del Palau de la Comtessa de Barcelona, un càrrec que exercí gairebé trenta anys, fins al final de la seva vida. Durant aquesta llarga etapa reorganitzà la capella musical, afegint-hi les places de violí, oboè i fagot. Va ser mestre d’Emmanuel Gònima. La seva producció inclou nombroses misses, motets i cantates i també és abundosa en villancets i tons. Hi destaquen una missa per a dos cors i diversos oratoris, com ara La Nave Victoria del 1746, dedicat a la memòria del general Lluís de Requesens i la seva participació a la batalla de Lepant, o La fábrica del arca de Noé en San Cayetano, a més de diferents cantates i villancets.
" } } } ["field_ciutats_relacionades"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(2) "84" } } } ["field_associat_al_fons_del_museu"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_domini_public"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_patrimoni_musical_catal_"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(1) { ["value"]=> string(1) "0" } } } ["field_obres"]=> array(0) { } ["field_institucions_i_formacions_"]=> array(0) { } ["field_noms_propis_relacionats"]=> array(1) { ["und"]=> array(2) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "543" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "360" } } } ["field_teatres_i_auditoris_relaci"]=> array(0) { } ["field_centres_de_documentaci_"]=> array(1) { ["und"]=> array(2) { [0]=> array(1) { ["target_id"]=> string(4) "6116" } [1]=> array(1) { ["target_id"]=> string(3) "564" } } } ["field_urls_d_interes"]=> array(0) { } ["field_bibliografia"]=> array(0) { } ["field__udios_sense_fitxa"]=> array(0) { } ["field_np_noms_alternatius"]=> array(0) { } ["field_np_cognom_1"]=> array(1) { ["und"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["value"]=> string(4) "Tria" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(4) "Tria" } } } ["field_np_cognom_2"]=> array(0) { } ["field_np_alies"]=> array(0) { } ["field_np_cr_dit_fotografia"]=> array(0) { } ["rdf_mapping"]=> array(9) { ["rdftype"]=> array(2) { [0]=> string(9) "sioc:Item" [1]=> string(13) "foaf:Document" } ["title"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(8) "dc:title" } } ["created"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(2) { [0]=> string(7) "dc:date" [1]=> string(10) "dc:created" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } ["changed"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(11) "dc:modified" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } ["body"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(15) "content:encoded" } } ["uid"]=> array(2) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(16) "sioc:has_creator" } ["type"]=> string(3) "rel" } ["name"]=> array(1) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(9) "foaf:name" } } ["comment_count"]=> array(2) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(16) "sioc:num_replies" } ["datatype"]=> string(11) "xsd:integer" } ["last_activity"]=> array(3) { ["predicates"]=> array(1) { [0]=> string(23) "sioc:last_activity_date" } ["datatype"]=> string(12) "xsd:dateTime" ["callback"]=> string(12) "date_iso8601" } } ["path"]=> array(1) { ["pathauto"]=> string(1) "1" } ["cid"]=> string(1) "0" ["last_comment_timestamp"]=> string(10) "1617099167" ["last_comment_name"]=> NULL ["last_comment_uid"]=> string(1) "5" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["name"]=> string(4) "crg1" ["picture"]=> string(1) "0" ["data"]=> string(189) "a:6:{s:16:"ckeditor_default";s:1:"t";s:20:"ckeditor_show_toggle";s:1:"t";s:14:"ckeditor_width";s:4:"100%";s:13:"ckeditor_lang";s:2:"en";s:18:"ckeditor_auto_lang";s:1:"t";s:7:"contact";i:0;}" } } } ["field_field_np_cognom_1"]=> array(1) { [0]=> array(2) { ["rendered"]=> array(2) { ["#markup"]=> string(4) "Tria" ["#access"]=> bool(true) } ["raw"]=> array(3) { ["value"]=> string(4) "Tria" ["format"]=> NULL ["safe_value"]=> string(4) "Tria" } } } ["field_field_np_cognom_2"]=> array(0) { } } }